dimecres, 10 de febrer del 2010

Running

La meva primera sortida, i el meu primer contratemps :)

El 4 de Febrer, dos dies desprès d'arribar a Perth vaig pensar que ja era hora de començar a descobrir la zona fent una mica de footing. Vaig mirar el mapa al "Google Maps" i vaig decidir que donaria una volta tot rodejant el campus.

A banda de les ganes que tenia de córrer, també tenia ganes de provar el gps del mòbil i veure com registrava la ruta (Encara que no tenia connexió de dades i no podia veure el mapa, NORMALMENT els gps mostren els punts en un fons blanc i pots veure el recorregut de la ruta.)

Doncs vaig sortir a córrer amb el mòbil a la mà per enregistrar el recorregut. A mig camí, per les característiques del camí, que ja explicaré un altre dia a fons (bàsicament que únicament hi ha vorera a un dels dos costats de la carretera), vaig decidir fer la ruta al revés i en comptes de rodejar el campus, seguir la vorera i rodejar el camp de golf (aquí no tenen problema en mantenir la gespa ;) ).

Desprès de portar mitja hora corrent, veient cada cop un paisatge més desconegut i sense arribar a completar la volta completa al camp de golf, havia de prendre una decisió: O fer cas a la meva orientació que em deia que devia estar aprop, o fer cas al sentit comú i tornar per on havia vingut. Veient que el paisatge era totalment diferent al que hi ha al costat del nostre apartament, vaig fer cas al sentit comú i vaig recular (perdent-me un altre cop a la tornada :) ).

I us preguntareu, perquè no vaig mirar el gps? Doncs el problema és que l'aplicació mòbil deia que estava enregistrant el recorregut, però per algun detall que desconec (segurament la famosa llei de Murfi), l'aplicació aquell dia no mostrava els punts per pantalla :(

En el moment de donar la volta, sentint-me mol perdut, vaig pensar que un cop estigues davant l'ordinador veient la ruta em riuria una estona... I així va ser, ja que estava a uns 400m de l'apartament :)

Per a que pugueu riure una estona vosaltres també, penjo el mapa de la ruta:


Ver CircuitoPerth en un mapa más grande


pd1. Al final va ser una ruta de casi 13km en 1h10m.

pd2. Per si amb perdre'm 2 cops el primer dia que sortia a córrer no tenia prou, a sobre em lesiono lleugerament, ja que el recorregut de tornada el vaig fer tant ràpid cop vaig poder perquè s'estava fent fosc i perquè la Nani no es preocupés.