dissabte, 20 de febrer del 2010

Enregistrar running

Ja que tinc més "temps lliure" de l'habitual (aquí les nits són llargues, es sopa a les 8, i les series de tv tenen molts anuncis), intentaré portar control dels quilometres de running que faig per setmana.

Per registrar-los faig servir el programa per al mòbil (Android) "cardiotrainner", que d'una manerea senzilla t'enregistra els quilometres que recorres (amb el mòbil a sobre i el gps activat ;) ) i a més et permet afegir quilometres manualment, per si fas alguna sortida sense el mòbil.

Addicionalment, té una interficie web bastant senzilla on pots veure les dades. Si quan finalirzes una ruta tens el 3G activat, directament et sincronitza les noves rutes online.

Adjunto l'enllaç a una de les sortides que vaig fer recorrent la bora del riu (el paisatge és impressionant):
http://www.worksmartlabs.com/cardiotrainer/tracks.php?trackId=849892&sig=c66c3cf6dd605a816f9ba7ff429d712297bbfc6a

A més, vaig trobar la mitja de Perth, però es fa a l'Agost, i segurament no hi seré. El "problema" és que també vaig trobar la marató de Perth, el 20 de juny. (La data que volia jo per la mitja :( )
Ara tinc el dilema si em poso a entrenar en serio les 17 setmanes que queden, o m'espero a intentar finalitzar la 1ª marató a Bcn, on tindré més suport.

Ja veurem...

4 comentaris:

Marc Domingo ha dit...

Prova comentari

Anònim ha dit...

Hola Marc, Anna, me alegro que vuestro primeros dias os esten resultando tan agradables, espero que sigan asi, todos los dias paso por vuesto blog para ver si habeis escrito algo, me gusta mucho leeros y tambien las fotos que vais poniendo, aunque Magda y Cesar tambien nos tienen informados, voy a intentar mandaros este comentario, que vosotros sois muy listos con la informatica pero yo soy un total desastre, ya veremos, muchos besos
nieves

Lou ha dit...

Bueno ... ya tengo permiso para comentar :-)))
Marc, no tienes suficiente con irte a la otra parte del mundo a "trabajar" que además te quieres estrenar de maratón allí ... :-))
Pues eso, si eres capaz: muchos ánimos !!!

Besos para Anna y para ti.

Marc Domingo ha dit...

Con los parajes tan bonitos que hay apetece salir a correr.

No es lo mismo levantarse a las 7 de la mañana para ir a correr por la diagonal, que correr por aquí rodeado de campos de hierba y ríos ;)