diumenge, 13 de juny del 2010

Futbol

Fa temps que no parlo d'esport, i és que el tinc una mica abandonat :)

Desprès d'estar 4 mesos en desintoxicació futbolística (crec que és el màxim temps que he estat sense tocar una pilota de futbol des de que tinc us de raó), a l'universitat em van enredar per jugar amb ells a una lligueta interna de futbol sala.

Potser va ser casualitat, o no, però el començar a jugar a futbol un cop per setmana, va venir seguit per deixar completament el running.

Fins ara em jugat 5 partits, dels quals em empatat 2 i perdut 3.
Contant que encara no em marcat cap gol, no són mals resultats ;)

La nostra sequia golejadora és deguda tant pel tipus de camp com pel nivell que hi ha:
- El camp és de gespa natural i molt llarg, més aviat de futbol7, però amb unes porteries que són gairebé de hockey. Per tant, costa molt arribar a porteria, i un cop arribes les possibilitats de marcar són petites :)
- Per altra banda està el nivell futbolístic. Es nota que a Austràlia es practiquen altres esports ;) I la meva aportació ofensiva (que és justeta) no és suficient per obrir el marcador. Així que com a objectiu de temporada tenim marcar un gol :)


Ara ja, en l'últim mes i mig que queda, és moment de començar amb la pretemporada de cara a Jabaloyas, que allà m'espera running i btt.