dilluns, 24 de maig del 2010

Un Sant Jordi diferent

Com les bones costums no s'han de perdre, el dia 23 d'Abril el Marc i jo varem celebrar Sant Jordi. Aquí no és una festa reconeguda i es va notar a faltar l'ambient que rodeja aquest dia.

Al Marc li va ser impossible trobar una floristeria. Aquí tot esta massa lluny! I varem canviar una poquet els procediments... Normalment anem els dos per separat a comprar un bon llibre per a cadascú i després comprem un parell de llibres més per la fira. El tema a l'Australiana és diferent. Varem anar els dos junts a comprar els llibres el mateix dia de Sant Jordi, així que no va haver molta sorpresa. I no vam comprar més llibres ja que després si no els em llegit els haurem de carregar a la maleta... i la veritat, ens agraden els llibres gruixuts!

Després de comprar, el Marc em va invitar a un cafetó just al costat de la llibreria i allí varem intercanviar els llibres i segellar el dia de Sant Jordi un cop més.

Els llibres estan prou bé, el Marc se'l menja bàsicament i jo vaig més a poc a poc però avançant.

Un Sant Jordi diferent.


update:





3 comentaris:

El Madman enloquecido ha dit...

ja podries dir quins llibres us heu comprat, així sé si me l'he de comprar o no

Lou ha dit...

A veure, vau fer un dia de Sant Jordi més espiritual que material ... :-P

Petons!!

Marc Domingo ha dit...

Actualitzada l'entrada amb les portades dels llibres :)