dijous, 22 d’abril del 2010

AINA 2010

La meva primera assistència a un congrés ha estat aquí a Perth :)
A més, ha sigut la meva primera participació a un workshop.

El nom del congrés és AINA 2010:
http://www.aina2010.curtin.edu.au/

És el 24 congrés IEEE sobre "Advanced Information Networking and Aplications", i ha estat organitzat pel centre d'investigació on estic fent les pràctiques, DEBI.
La veritat és que l'edifici on s'ha desenvolupat el congrés, el centre de congressos de Perth (al costat de l'estació d'autobusos i a la bora del riu), és un lloc molt agradable. (De fet és l'edifici que al Cesar li va agradar :) )

Les conferències han estat bastant marcades per l'absència d'Europeus. El caos aeri produït pel volcà d'Islandia ha fet que el 50% de les conferències fossin cancel·lades, i ha reduït considerablement el número d'assistents. Tot això ha fet que les sales estiguessin bastant buides (tant les del congrés com les dels workshops). A més, ha fet bastant difícil triar a quines conferències assistir (A priori no es sabia quines conferències es feien i quines no, i per tant, els horaris quedaven modificats "on the fly" ("al vuelo") )
Però a banda d'aquest problemes logístics, tot ha estat molt ben organitzat.

Finalment, parlar de la meva participació al workshop FINA (The Sixth International Symposium on Frontiers of Information Systems and Network Applications). Conjuntament amb en Joan i en Jordi ens vare acceptar un article titulat "JXTA security in mobile constrained devices" al workshop FINA. Al principi, pensava que era un dels workshops amb menys rellevància. Però, desprès de veure els assistents, l'ordre en que els mostraven (està dels primers) i que li han assignat 1 de les 2 sales grans que hi ha al centre de conferències de Perth, penso que estava errat.

Així que la meva presentació va ser a una de les sales grans, on van assistir un considerable números de persones (8). No està malament pel que he vist en altres sales, i tenint en compte que únicament presentàvem 3 :)
La presentació va anar sobre rodes (o tot lo encarrilat que pot anar amb el meu anglès i les meves aptituds comunicatives).

Finalment agraïr a la fotògrafa (Nani) pel valuós material obtingut. (Les fotos de la meva primera presentació en un workshop).

2010-04-22_AINApresentation

4 comentaris:

Unknown ha dit...

MARC! MARC! MARC! MARC! UEEEEE!
FELICITATS! Que sigui el primer de molts! I el proper espero poder-hi assistir, encara que no m'enteri gaire de que va la cosa!

P.D.:Una camisa superba!

Magda Prieto ha dit...

Felicitats!!!

Lo has hecho de maravilla ( lo dice tu madre).

Sabía exactamente la hora y la sala donde lo hacias, estuve una noche un buen rato buscando y me emocioné cuando vi tu nombre entre tantos extranjeros.

MAMI

Lou ha dit...

Marc,

Seguro que lo hiciste de "fábula" ... ahora sólo te queda seguir siendo así de bueno ... :-))

Un beso,
Lou

Marc Domingo ha dit...

Gràcies a tots!!!

La veritat és que jo també em vaig sorprendre al veure el meu nom al document que donaven amb el programa. Semblava com si fos una persona important :)

Espero poder seguir per aquest camí, però tot dependrà de la situació a Espanya, ja que tal i com està ara la situació econòmica està difícil trobar una plaça de recerca.

Novament moltes gràcies!!!