dimarts, 2 de març del 2010

Setmana 0 running

Ja he fet el planning per a les 16 setmanes que queden, i m'he proposat seguir-lo durant 1 o 2 mesos, i aleshores decidir si finalment seré capaç de "disfrutar" la marató.

Per setmana intentaré fer uns 50 km en 4 o 5 dies. La distribució:
2 dies de passeig (d'uns 12 km cadascun)
1 o 2 dies de series.
1 dia de tirada llarga (uns 17 km)

Aquesta setmana introductòria ha sigut dura. Durant la setmana m'ha costat fer 10 km, i això que el ritme era de 6 min/km (teòricament de passeig). Com sempre, s'ha de buscar els culpables: ( ;) )
- Fins ara havia corregut per la tarda, però per raons d'horaris de feina, ara em toca córrer pel matí.
- Aquests dies ha fet MOLTA calor. (Al voltant de 40 graus)
- Per intentar cuidar les articulacions, he intentat fer els mínims quilòmetres per asfalt. Això aquí a Austràlia significa córrer per sorra de platja o per gespa ;)

Però diumenge al matí tot va sortir rodó. Diumenge tocava tirada llarga i els números van sortit i amb bones sensacions.
Va ser una sortida de 16 km en 1h 30 min. El ritme mig de la sortida, segons el gps, va ser de 5,44 min/km. El millor ritme de la setmana, amb més quilòmetres i realitzat més fàcilment :)
S'ha de dir que diumenge vaig rodar gairebé tots els quilòmetres en asfalt, i que vaig decidir portar una ampolla d'aigua (gran decisió). El link al mapa:
http://www.worksmartlabs.com/cardiotrainer/tracks.php?trackId=944419&sig=68dfa9f4d5589dfe5d19f6811a456edac4bfa33a

Resum de la setmana:
49,56 km
4h 44min
5 sortides


Les conclusions finals són:
- En la setmana 0 els quilòmetres han sortit. No el ritme.
- Corrent per gespa és normal que el ritme no acabi de sortir, i no m'he de capficar massa.
- L'aigua és fundamental, i més quan fa calor. (A vegades oblidem les coses més bàsiques)

4 comentaris:

Lou ha dit...

Escolta !! més respecte !!

Per mi els 6 km/h no són passeig ... són treure el fetge per la boca ... :-/

:-P

petonets, :-)

Unknown ha dit...

Si estiguessis aqui segur que hauries sortit a córrer avui dia 08/03/2010

Marc Domingo ha dit...

Ja m'han explicat com estan les coses... Quina enveja!!!!

Per suposat que hagués sortit a gaudir de la neu!!!

T'espero per aquí!!!

Unknown ha dit...

Aviam quan torneu a publicar quelcom!!! VAAAAAA!!! Volem batalletes!!!!